Inget blir som man tänkt sig.

En tuff vecka, huset vårt är tömt och de nya har flyttat in! Skönt!!!
Nu kan vi koncentrera oss på vårt lilla torp på underbara landet.
Gibbs och Alva har gjort det som behövts och tyvärr så kommer vi inte att kunna ha kvar vår Gibbs, jätte jobbigt man vänjer sig aldrig. Men lite tur måste man ha eller!?
Alva är inte det bästa men stanna det kommer hon, så himla synd med en sådan fin hund! Fast jag ger mig inte så lätt, några kort har vi kvar!!
Det som jag sagt hela tiden den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge! Ödet får bestämma!
Jag kanske skriver lite i gåtor, livet är en gåta:)

Träffade vår underbara Debbie häromdagen och gud så glada vi vart och hon med!!
Vi glömmer aldrig de hundar vi behövt omplacera och ser självklart till att de får de bästa!

Valpar valpar valpar, ja vi väntar ju på att Maran ska börja löpa vilket bör var ganska så snart!!

Blir det som jag tänkt mig kommer det en goldenflicka i slutet av augusti!

Är det någon som kan tänka sig en helt underbar goldenhane så tveka inte att höra av er!

/Malin o co


Ella, Mara, Gibbs och Alva


Denna härliga varelse bor precis utanför oss!!


Roxanne Power Girl "Ella" är på besök på obestämd tid:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0