Stora Stockholm, tredje advent....

Oj vilken helg.
Stora Stockholm bar det för Mara skulle ställas, dock var hon inte riktigt sitt rätta jag och lite små seg efter att precis slutat löpt men en hedrande 3:dje plats kom hon av 5 st anmälda.
Jag och mamma turades om att så i Corgi montern vilket var rätt kul...var kul att se alla andra montrar, så många raser det finns:)
Utställning handlar ju inte bara om att vinna utan också tycker jag att faktiskt ha kul och umgås. Hur roligt är det om det går bra varje gång?
Jag köpte en riktigt rolig grej som jag faktiskt varit ute efter ett tag...vet inte vad det heter riktigt men sätter in en bild på en sådan:)
Imorgon ska vi åka och röntga Debbie, önska oss lycka till:)
Alla hundar mår bra, de ligger här och har precis fått ett varsit märgben, så de är nog upptagna ett tag:)
Ha en riktigt bra vecka, äntligen börjar snön komma!
/Malin


Riktigt bra, jag och Debbie testade den igår och hon tyckte det var skojigt...den kom ju så långt och utan att matte slet ut axeln:D



Mara på Stora Stockholm


Alva tuggar märgben...gott....mumsfilibaba:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0